2015. február 14.

Bemutatkozás - Bells Booth

Drága Olvasók!
Én lennék ennek a design blognak a legújabb tagja. Az én szerepem itt a kritikaírás lesz, de egyéb másokat is fogok nektek hozni, ha minden jól megy. A kritikaírásnál amit nézek:
- fejléc
- háttér
- modulok
- történet ebbe a helyesírás is benne van a fogalmazással együtt
Akit érdekel a tundeszakacs1@gmail.com - on tud elérni. Történettel fogalakozó blogot nem vezetek, de írok Word-be. Hogy miért nem publikálom? Mert nem érzem olyan jónak, hogy publikáljam. Imádok olvasni és filmet nézni. Kedvenc könyvem a a Grecaling - Garaboncok, filmet pedig nem tudok mondani annyi van. Nagyon szeretek focizni és kézilabdázni, a többiek szerint én vagyok a legjobb a lányok közül az osztályban mind a kettőben. Sokak szerint jó tanuló vagyok én enm érzem magam annak. Asszem ennyi. 
További szép hétvégét! 
Rengeteg puszi
Bells 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése