2015. augusztus 13.

ShadowPowaa - Bemutatkozás

Helló.
Hát, én lennék az új szerkesztő. Szerintem nagyon nem kell bemutatkoznom, mivel aki ismeri a SweetNothings blogot, az tudja hogy ki vagyok. De akik nem ismerik, azoknak pedig leírom. Emánuel vagyok, 13 éves FIÚ. Körülbelül olyan 2 éve szerkesztek, és 1 éve blogolok. Imádok szerkeszteni, designeket összerakni, játszani, természetesen. Remélem tetszeni fognak majd a bejegyzések, amelyeket hozok, és hogy hasznotokra lesznek. Hogy ne hagyjalak titeket "vakon", ezért itt van egy munkám, amit épp most készítettem:


Igen, csak ez az egy munkám van, mivel nemrég újra telepítettem a windowst, és minden egyes dolgot letöröltem róla. Ha minden igaz, tőlem designeket, és fejléceket tudtok majd rendelni. A következő bejegyzésemig, sziasztok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése