2015. május 26.

Bemutatkozás: M. Gin

Sziasztok!

A nevem M. Gin.
A minap láttam a blog oldalán egy bejegyzést, miszerint kritikaírót keresnek a tagok. Gondoltam, mit veszíthetek? A reményvesztettek nyugalmával küldtem e-mailt a jelentkezésemről, amire rögtön érkezett is a válasz: kritikát kellett írnom egy meglehetősen hosszú blogról, de megbirkóztam vele, és örömmel vettem tudomásul, hogy mindenki elégedett volt a munkámmal.
Tehát mától fogva a Blueberries Design csapatában fogok tevékenykedni kritikaíróként, így mostantól kezdve hozzám is nyugodtan fordulhattok. Igyekezni fogok viszonylag rövid idő alatt alapos munkát végezni. 
Amit esetleg érdemes tudni rólam: vidéki vagyok, idén töltöm a 18-at, imádom az állatokat és a különböző sportokat, de időhiány miatt sajnos a lovagláson kívül egyet sem űzök. Remélem, ez a későbbiekben változni fog, bár ha az egyetemen fog múlni, akkor kötve hiszem... :)
Nagyon szép napot kívánok nektek a továbbiakban: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése