2015. február 14.

#28. Kritika ~ Amnesia

Egy újabb kritikával érkeztem, aminek az írója Hemmoglobin'98, a blog címe pedig: Amnesia
Aláfestő zene:
5SOS - Greenlight
Ha már 5SOS, akkor a kedvenc számom tőlük...


Első benyomás:
Bevallom az első gondolatom ez volt: Szuper, egy újabb Luke Hemmings blog, biztos ez is olyan lesz, mint a többi. 
De nem látok senkit se Luke mellett, és amikor elolvastam, hogy az ő szemszögéből fog íródni, nagyon meglepődtem, de csak jó értelemben. Kellemes meglepetés volt. 
És látom a dizi saját munka. Nagyon tetszik! 
Viszont a címre még kitérnék. Eléggé sablonra választottad, mert minden második 5SOS blognak ez a címe, így sajnálom, hogy ezt választottad.
De lehet, hogy a későbbiekben kiderül...
5/5

Fejléc:
Nagyon szép, komolyan! Le a kalappal.
De kettő dolgot kifogásolnék rajta...
Luke-ról, miért ezt a képet választottad?????? Szőrös a mellkasa!!! De amúgy passzol az inge az egészhez! Menőőőőőő :D
Na de a feliratról...
Azzal sincs komolyabb gondom, de egy kicsit mintha beleolvadna az egészbe... De nagyon tetszik egy az, hogy körös!
Nagyon tetszik!
5/5

Design:
Rengeteg modul hiányzik!
Kezdjük a CHAT-tel... Az nagyon fontos, hogy kapcsolatot tudj teremteni az olvasóval, meg most akkor hogy jelezzek, hogy kész a kritika?
Továbbá a MENÜ további részei. Oké, hogy ott van a főoldal, de kellene még SZEREPLŐK, FEJEZETEK oldal is...
És egy normális FÜLSZÖVEG, ami nem csak ez a pár sor. Abból nem tudunk meg semmit. De amúgy nagyon jó lenne, csak ezeket tedd bele.
5/4

Fülszöveg:
Nem tudom, hogy azt annak szántad-e, mert ha igen, akkor nagyon nem jó. De bízom benne, hogy az nem az.
Ha gondolod a blogunkon lehet már fülszöveget is rendelni.

Prológus:
Elgondolkodtam rajta, hogy akkor ez most kinek a szemszögéből is lesz írva. Mert a levelet az apa a lányának küldi. Szóval ez előttem nagyon homályos.
De amúgy nagyon tetszik a fogalmazásod és a stílusod.
Csak hát ebből nem lehet levonni semmit...
5/5

Történet:
Eddig csak a Prológus van fent a blogon, ezért is nem értem, hogy miért kértél kritikát...
Na mindegy...

Helyesírás:
Nem találtam benne hibát.
5/5

Összesen: 20/19

Nem sokat tudtunk meg belőle, ezért is lett a kritika ilyen rövid.
Remélem semmivel nem bántottalak meg.
Másodszorra pedig azt nem értettem, hogy miért nem írod tovább, pedig nagyon jól kezdődik, és a Prológust július végén tetted fel...

Szerintem folytasd és akkor feliratkozom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése