2015. június 7.

Bejelentések - Lyla



Sziasztok!

Igen, megint én! :D A mostani bejegyzésemben két apróságot közlök veletek. Az egyik a kritikáimmal kapcsolatban van, a másik pedig úgy általában a rendeléseimmel.

Most került ki az egyik kritikám, azon kívül már csak egy van. A rendelés szabályaiban benne van hogy minimum öt fejezet legyen fent a blogon. Úgy döntöttem, hogy az én rendeléseimmel kapcsolatban ezentúl az alsó határ egy fejezet lesz (a prológus nem számít annak, gondolom ez érthető), és a bejelentés lényege, hogy nálam felső határ is lesz. Ez tíz fejezetnél lesz. Tudom, az nem olyan sok, viszont én elég hosszú kritikákat írok, amikre több órákat áldozok, és egyszerűen nincs kapacitásom arra, hogy elolvassak mondjuk tizenkilenc részt, és részletezzem őket, márpedig szeretném, ha tényleg segítenének a véleményeim, meg szeretem kielemezni is a dolgokat. Tehát innentől a szabály, hogy tíz fejezetnél több ne legyen fent a blogon, amiről kritikát kértek. Amennyiben a fejezetek többsége alig üti meg a kétezer szót, megbeszélhetjük a kivételezést, de azokon se legyen húsznál több rész. Az efféle bejegyzéseket kéretik emailben megírni! Emellett ha valakinek az is oké, hogy csak az első tíz részt olvassam el, azt is elvállalom.
A másik bejelentésem, hogy ezentúl tőlem is rendelhettek külön fejlécet. Úgy érzem, hogy mióta itt vagyok, sikerült sokat fejlődnöm a fejléceim terén, így innentől azt is vállalok. A rendelés már most is aktív, ahogyan a kritika is, és mostantól érvénybe lép az első bejelentés is. Már csak design terén vagyok inaktív, de még két rendelésem van, amint azokat megcsinálom, ismét aktív leszek.

Ez a bejegyzés most ennyi lenne, remélem senkinek nem okozok problémát ezzekkel a bejelentésekkel.
Puszi:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése