2016. augusztus 12.

Sayaa Badrick és a kritika (és a cikkek)





Iiiiigen, itt vagyok. Nem, még mindig nem vállalok csak úgy zsupsz kritikákat.

De úgy döntöttem, hogy belevetem magam a villámkritikák világába. Hogy ez mit is takar?

- Havonta lesz egy témám, ami alapján válogatom a blogokat. A szeptember a romantikus blogok hava lesz. (Már a limitben látható, kiket vállaltam. Ha te is szeretnél, küldj linket, DE nem vállalok el senkit sem biztosra.)

- CSAK igényes blogok jelentkezését várom. (lehet wattpad is, de ha van blogon, inkább azt a linket kérem)

- Minimum legyen fenn 3 fejezet, de nagyon maximum csak 15 fejezetet fogok elolvasni

- Nem lesznek túl hosszúak. Kitérek minden lényegesre, ami nekem eszembe jut, a végén tanácsokkal, de nem fogok semmit sem pontokba szedve véleményezni. Mint arra rájöttem, sokkal rosszabb úgy.

- Főként olyan blogokat várok, amik igényesek, de kevés feliratkozójuk van, kevés figyelmet kapnak. Ha egy-egy blog elnyeri a tetszésemet, és igényesen meg van írva, akkor repül az ajánlósok közé.

Ha kérdés-óhaj-sóhaj-kívánság van, írjatok a közös mailre (drága blogtársaim szólnak nekem).


Ami a cikkeket illeti, szívesen várok ötleteket, ti miről olvasnátok szívesen, jelenleg kifogytam az ötletekből.

Puszil és imád mindenkit: Sayaa B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése