2016. augusztus 16.

Még egy új tag

Hello, Drágák!
Rose Williams vagyok és fogalmatok sincs, mekkora boldogsággal tölt el, hogy itt lehetek. Amikor két évvel ezelőtt elkezdtem szerkeszteni fogalmam sem volt, hogy idáig eljutok majd és arra a blogra fogok posztot írni, amit mindig is csodáltam és követtem. Azt hiszem ez a bizonyítéka annak, hogy megérte a sok gép előtt töltött óra. Na de térjünk is a lényegre! :3
Carinával és Leah-val egyetemben én is designerként kerültem ide. Idén kezdtem el komolyabban foglalkozni a kódolással és mindig – a tudásomnak megfelelően – próbálom kihozni magamból a legjobbat.
Amit fontos leírnod, ha esetleg arra vetemedsz, hogy tőlem rendelj:
©      Fejléc (egyszerre csak 3)
-             Színvilág
-             Karakterek (maximum 3db)
-             Mérete (pixelben)
-             Felirat (+idézetek, ha esetleg van)
-             Blog linkje
-             Egy rövid történetleírást/ismertetőt, hogy tudjam milyen érzéseket, történetet adjon át a fejléc.
      ©      Design (egyszerre csak 3)
-             Elképzeléseid a blog kinézetével kapcsolatban
-             Mennyire legyen kódolt
-             Minden más extra kívánság
-             A fejlécen leírtak 



És végül néhány munkám csak, hogy tudjátok, mire számítsatok:













5 megjegyzés:

  1. Elképesztően gyönyörű munkáid vannak!
    Csak gratulálni tudok,folytasd csak így tovább.
    Mostantól aktívan követni fogom ezeket a szépségeket.
    Megérdemled,hogy a csodálatos BBD méltó tagja lehess :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennél kedvesebb szavakat nem is kaphattam volna első visszajelzésként. Nagyon köszönöm, feldobtad az estémet <3 *1000wattosmosollyalvigyorogörömében*

      Törlés
    2. Uhh,elnézést kérek,véletlenül lemaradt a nevem!
      És nagyon Örülök,hogy feldobtam a hangulatodat,mert az ilyen tehetségeket csak dicsérni lehet.
      Ölel,
      Norina. :)

      Törlés
  2. Gyönyörűek :) Lehet még fejlécet rendelni?

    VálaszTörlés