2016. augusztus 11.

Gangsta

Sziasztok!

Visszatértem, hoztam néhány munkát, amit az utóbbi időben készítettem. Ezek elvihető fejlécek, jelentkezni érte lehet kommentben, felirat csere esetén EMAIL-ben, de jelenleg AKTÍV vagyok, szóval lehet rendelni!

Cím cserélhető mindkét esetben


Ezeken kívül néhány különlegességgel készültünk nektek Carina-val és ShadowPowaa-val. Közösen készítettünk Nektek pár fejlécet, ezekért is a megszokott módon lehet jelentkezni!
 (A nevek az elkészítés sorrendjében vannak, tehát a második fejezte be.) 
carina ft. lexie

carina ft. shadowpowaa


carina ft. lexie

lexie ft. carina

lexie ft. carina

lexie ft. shadowpowaa

shadowpowaa ft. carina

shadowpowaa

shadowpowaa ft. lexie



3 megjegyzés:

  1. Heyhey! ♥
    gyönyörűek lettek te jó ég, csak így tovább! ♥
    CHENNNNNNN isteneeeeem ♥ (elnézést csak az Ultimate Biasom) :)
    Nagyon tetszenek! :3 Baromi ügyesek vagytok! Hihetetlen miket tudtok alkotni!
    Ölel, Redy♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, nagyon szépen köszönjük!❤ jól esik, hogy valaki(k)nek így tetszik a munkánk😊

      Törlés
  2. Na, tudtam én, hogy ismerős a srác, mostmár tudom ki :D
    Köszönöm xD

    VálaszTörlés