2016. augusztus 12.

Fejlődés

Sziasztok!

Ki szeretnék térni pár dologra itt a bejegyzés elején de főképp két dologról fog szólni, rólam és a szerkesztésről.

Először is örülök, hogy itt lehetek, másodszor nyugi gyerekek a blogger award nem jelent semmit.





Szeretnék nektek elmesélni valamit, igazándiból inkább csak a saját megfigyeléseim érzéseim lesznek de nem baj.

Meseidő :D
Egyszer volt hol nem volt...Csak vicceltem, nem volt még most is van. /Tudom nem vagyok vicces/.
Na de tényleg elkezdem; kilencedik végén ismerkedtem meg a blogos világgal és a szerkesztéssel egyszerre. Míg az írás és annak különböző területei nem leptek meg, a képmanipuláció igen. Teljesen új volt, és kihívást éreztem benne. Bár még csak nagyon gyengén, erre visszatérek később.
Mint minden kezdő ezer csoportba beléptem, és becsülettel figyeltem mindet -ez már nem annyira jellemző szerintem-, de nem is ez a lényeg.
Sajnos be kell vallanom még szemernyi tudással, kezdőként tanítani kezdtem amit mára kicsit sajnálok. Először magamat kellett volna felfejlesztenem, nem másokkal foglalkoznom, ennek hála nem is lettem jobb. De valamire rájöttem, nagyon sokat kell gyakorolnom és videót néznem, valószínűleg ekkor szedtem össze ez iránti felfogásomat is."Ne másokat baszogass nézz sok videót"


Telt az idő én fejlődtem és nem tanítottam. Szépen lassan haladtam előre a célom felé, hogy profi lehessek aminek a célszalagját még nem láttam-már hála istennek igen- és a barátaim támogattak ebben a törekvésemben.
Bármilyen fejlécet csináltam, ők dicsérték annál jobban minél jobban szidtam a műveket.
De ennek így kellett lennie, mert ha nem tették volna idő előtt feladtam volna rajtuk múlt, hogy lett akkora önbizalmam, hogy folytassam ha nem tetszik is.

/8.fejlécem/

/20.fejlécem/

Nagy időbeli ugrás ez év januárjában vagyunk, a kicsi Carina úgy érezte ezt a remek tehetségét meg kell osztani a többiekkel-nem vicc-, így jelentkezett két bloghoz is.
Ide és a CBD-hez, kb egy hónap különbséggel.
De a két blog szerkesztői másképp reagáltak rám. A CBD felvett tiszta happy is voltam, de ide nem kerültem be. Totálisan letargiába estem kb úgy 2 percig, majd rájöttem "Jééé itt egy újabb cél/ok, hogy fejlődjek".
És fejlődtem.Rengeteget gyakoroltam, és öt hónapra rá itt vagyok ez kellett, hogy nekiveselkedjek a dolognak és rájöjjek ezzel akarok a jövőben is foglalkozni.





Ennyi volna, valakit érdekelni egy bejegyzés a fejléceim fejlődéséről?Ha igen pls jelezd e kis szösszenet alatt.






 U.i.:Kimaradt egy hatalmas dolog. Annó mikor bele voltam bolondulva abba, hogy fejlődjek és ide bekerüljek, egy jó ötlet vert tanyát a fejembe.A közös szerkesztés, és szerintetek kivel szerkesztettem először közösen, hát a hatalmas és nagyrabecsült szerkesztőistennővel Lizz Kaviste-vel.
Hihetetlen élmény volt már maga az is, hogy vele együtt szerkeszthetek, mindemellett csiszolhattam angol tudásomat-khm okkal kell csiszolni-, de megismerhettem egy nagyon kedves nyitott szívű lányt is.


ÉS AZT MONDTA TEHETSÉGES VAGYOK!!!! OH MY GOD.
Carina voltam, szép álmokat.






1 megjegyzés: