2015. augusztus 23.

Bad

Még nincs blog
Író: Suzuki Aoi


"Hiszel a csodákban? Hiszel az őszinte kívánságok erejében? Nem? Hát a mi hősünk sem hitt benne. Caleb Kinney egy átlagos, tizenöt éves fiatal fiú, aki úgy érzi, a világ ellene van. Nem ápol túl jó kapcsolatot a családjával, ám a karácsony az ő szívét is megmelengeti. Anyja aggódik érte, ezért úgy dönt, az ő kedvéért átvészeli az ünnepet. Ám mikor megtudja, hogy egy váratlan esemény miatt a család Londonból Dublinba akar költözni, kiakad. A szobájába szalad és ott azt kívánja, bárcsak tudná, mi fog történni vele. Ám arra nem számított, hogy a kérése valóra válik. Ha tudni akarod, hogy vajon a fiatal fiúnak sikerül-e megbírkóznia a nyakába szakadt felelősséggel, akkor nincs más dolgod, mint elolvasni a történetet."


Író: Ocztos Rebeka


"Rebekah Tonkin imádja a természetet. Szeret szabadon sétálni az erdőben, hallgatni a madarak csicsergését, nézni az állatokat, ahogy békésen futnak a fák között. Egy nap azonban a lány úgy érzi, hogy figyelik, és mikor megfordul egy különös fiúval találja szemben magát, aki megharapja a csuklóját. A lány megrémül, ám később rájön, mi történt vele. Vérfarkassá változott. Rebekah beiratkozik a helyi gimnáziumba, ahova a támadója is jár, és bár ez nagyon felzaklattja a lányt, ez nem tartja vissza attól, hogy rájöjjön, miért is harapta meg őt Kennen. Rájön, miért kellett vérfarkassá változnia neki, és még néhány diáknak a suliból. Olvasd el, és tudd meg, milyen a farkasok világa."

És egy kis önreklám, mert néha ez is kell...


Különlegesnek születtem. Másnak. Idegennek. Az emberek féltek tőlem, nem értettek meg, egyedül voltam. Úgy éreztem felemészt a magány. 
Egészen addig, míg nem találkoztam velük. Befogadtak, megértettek. Megmentettek önmagamtól.

Bár sorra jöttek az akadályok, az ellenségek, olyanok, akik el akartak tenni láb alól, mi nem hátráltunk meg. Harcoltunk, győztünk és boldogok voltunk.

Ám a múltja elől senki nem menekülhet, nem bújhat el. És az én múltam félelmetes, ijesztő és érthetetlen volt. Sikerült megtanulnom vele élni, de tudtam, egy nap meg kell ellene küzdenem. Mert az évek során nem felejtettem el: Mindenkiben benne él egy szörnyeteg.

Rendelni nyugodtan lehet, csak előbb olvassátok el a rendelés menete menüpontot. 

Puszi:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése