2015. július 5.

Információ ~ Jetta P.

Sziasztok!

Le szeretném nektek írni, hogy mostantól csak olyan design átalakításokat fogok elvállalni ahol a blogon minimum 5 bejegyzés van, nem muszáj, hogy posztolva legyen, de vázlatba legyen legalább 5 teljes bejegyzés. Mivel mostanában már inkább Teen Wolf fan videok készítésével foglalkozom így csak FANTASY blogoknak fogok design csinálni.Nem vagyok hajlandó olyan embernek designt csinálni aki:
  • Nem köszöni meg, hogy ahelyett, hogy a strandon vagy a kertben hűsölnék, inkább az ő blogjának a designját csinálom.
  • Ha a blog csak hirtelen felindulásból lett megnyitva és 1, max. 2 bejegyzés után megszűnik létezni.
  • Ajnározza a designt, aztán másnap törli a blogot.
  • Pár nap után visszaállítja az eredeti designt. 
  • Felháborodik a végeredményen mikor annyit írt le milyen színű legyen a blog, esetleg elküldi a fülszöveget. Te bíztad rám, ne háborogj!
  • Bármilyen banda fanfictionról van szó, annak nem szeretnék designt csinálni
Még bővülhet ....

Amit díjazok: 
  • A nem tetszés kulturált és megalapozott kinyilvánítását. Leírod mi az ami nem tetszik és pár napon belül kijavítom (ha lehetséges).
  • Nem kell nekem mekkora ajnározás, hű de szép és társai, ha már annyit odaírsz: Köszönöm, hogy időt szántál rám, de ha annyira fárasztó a klaviatúra nyomogatása beérem egy Köszönömmel is.
Kérlek ezeket vedd figyelembe ha tőlem rendelsz. Ne rabold se a saját, sem pedig az én időmet, de főleg azét ne aki esetleg komolyan veszi a dolgokat és tényleg szeretne egy designt. 

Sajnálom, ha nyers voltam, de ez az én szabadidőm, nem kérek érte sem pénzt sem mást. Azért csinálom, hogy segítsek másoknak. A rendelés lehetőségével éljetek, ne visszaéljetek. 

Köszönöm!


2 megjegyzés:

  1. Hello Jetta!
    Igen,tudom,hülye voltam,hogy kitöröltem a blogot, nem akartalak megbántani. :(
    Már vissza is vontam a törlést,nagyon nagy bűntudatom volt. Nagyon köszönöm a designt, egyébként azért nem tudtamm válaszolni gmailben mert elment a netünk. Azt is nagyon sajnálom,hogy a végeredmény miatt úgymond leordítottam a fejedet. Én voltam hülye,hogy nem mondtam,hogy durva sztori lesz,és nem küldtem a főszereplő lányról képet,akiről mellesleg, nagyon kevés kép van. Tényleg,csak a fülszöveget,és azt hogy,hogy nézzen ki a blog,csak azt írtam le. :( Az egész félreértés csak az én hibám. Rohadt jó szerkesztő vagy, és nekem pedig,még felkapasból se kellett volna rendelnem tőled. Ezzel most csak az idődet raboltam. Komolyan olyan bűntudattal,írom ezeket a sorokat,eszméletlenül sajnállak. Én ezt nem így akartam. Tökre megkedveltelek, nagyon szimpatikus lány vagy a számomra,én meg jól elcsesztem. Tudom,minden ember hibázik, de amit én elkövettem az nem hiba volt.
    Van még rá esély,hogy újra beszéljük ezt az egész designos dolgot,szépen részletesen,megígérem nem fogok háborogni. :(
    Nagyon szemét voltam,de pedig kedves vagy.
    Mégegyszer nagyon sajnálom,majd ha esetleg még szeretnél beszélni velem írj gmailt.
    Mindent jóvá teszek.
    És,javaslatom,szerint ha máskor ilyen rendeléssekkel találkozol,mint az enyém,inkább menj el a strandra,vagy a kertbe. Ahogy itt leírtad.
    Tényleg nem így akartam.
    Ölel,
    Kennedy T.
    Remélem,megbocsájtasz. :(

    VálaszTörlés
  2. Drága Kennedy!
    Nem minden pont rád vonatkozott, már máskot is csináltak hasonlót. Írtam emailt ott megbeszéljük.

    VálaszTörlés