2015. április 18.

Sorozat ajánló ~ Bitten

Hello sorozatfüggő társaim!

Ma egy sorozat ajánlóval érkeztem. Nem kertelek sokat, hiszen mindenki tudja, hogy bele tudja élni magát egy sorozatba. Lássuk ...

Figyelem! A sorozatban gyakori a 18+, és az erőszak. Megnézni saját felelősségre!


Bitten - Megmarva

Kelley Armstrong nagy sikerű Otherwold című könyveinek alapján készült sorozat, amely a világ egyetlen női vérfarkasáról szól. Évekkel azután, hogy megharapták, Elene Michaels fényképészként dolgozik Torontóban, és minden erejével azon van, hogy kilétét titokban tartsa. Sajnos azonban szembe kell néznie múltjával, amikor holttestek bukkannak fel egy vérfarkas szentélyben.


A könyv fülszövege:


Elena Michaelsnek fogalma sincs arról, hogy Clay, a kedvese, vérfarkas, amíg az meg nem marja, és ezzel mindörökre megváltoztatja az életét. Elárulva érzi magát és feldühödik: képtelen tudomásul venni az átalakulását, és nem tervez semmilyen kapcsolatot a Falkájával – karizmatikus vérfarkas társainak csapatával, akik azt állítják, segíteni akarnak.
Amikor azonban a Falkát brutális gyilkosságsorozat fenyegeti, Elena képtelen választásra kényszerül. Sorsára hagyja-e az egyedüli embereket, akik valóban megértik újonnan szerzett természetét, vagy segítsen nekik régi kedvesének a megmentésében, aki nemcsak tönkretette az életét, de még mindig vissza akarja szerezni Elenát, mindenáron.





Milyen meglepő, hogy tőlem újra valami farkasos dologból csemegézhettek. Ahogy észre vettem a blogger világban egyre több rajongója akad az MTV nagysikerű Teen Wolf című sorozatának - köztük én is. Ezt azért is írtam le, mert a Bitten című sorozat egyik nagy előnye, hogy nem tinédzserekről szól (általában érett, felnőtt emberek szereposztásával), hanem független, felnőtt, döntésre képes emberekről szól. Ami azonban azzal jár, hogy rengeteg elég pikáns jelenetet kapunk, méghozzá nem épp a megszokott sejtető, homályos képekkel felvéve.


A sorozat nagy rizikót vállalt a farasokkal és az átalakulással kapcsolatban. A farkasok animációja nem a legjobb, de bemutatja, hogy ha egyszer tényleg léteznének vérfarkasok mindenféle csiribí-csiribá nélkül, hogyan változnának át. Számomra ez egy nagyon jó pont, Az itt megjelenített farkaslegenda számomra - eddig megjárt farkasos filmek és könyvek során - talán a leglehetségesebb és kézzelfoghatóbb. Ugyan fantasy, de én akárhányszor megnézek egy részt igen is elhiszem, hogy azok az emberek ténylegesen átalakulnak. Nagy minusz számomra az, hogy a sorozat egyik kulcspontja, hogy a nők nem élik túl az átváltozást. Most viszont főszereplőnk, Elena túlélte a harapást. NEM IGAZ, HOGY EZALATT A TÖBB EZER ÉV ALATT NEM VOLT MÉG EGY NŐ SEM AKI NE BIRTA VOLNA KI!? Lehigadtam ...
Szóval egyedül ez zavar engem az egész kalandban. Talán egy logikus oka van annak, hogy miért nem élték túl eddig a nők az átalakulást az, hogy ellen akartak állni a fájdalomnak. Jobbat nem tudok és ezt sem én találtam ki.


Én a szereplőkkel meg vagyok elégedve. Szerethető és meglepően sexy karakterek, számomra mindegyiknek megvan a maga értéke, jó és rossz tulajdonsága. Megjelenik a klasszikus szerelmi háromszög is Elena, volt vőlegénye Clay(ton) és új szerelme Philip között. Sok szereplővel találkozunk a történet során, és nem felejthetjük el a hidegvérű gonoszokat sem. Engem megfogott a karakterek valódisága. Csak, hogy pár példával éljek: Jeremy, a nagyon is bölcs apafigura, annak ellenére, hogy senki sem vérszerinti gyermeke; Nick, aki tud humort csempészni egy jelenetbe, de valójában nagyon mély karakter.


Ez a sorozat egy 13 részes könyvszériára épül, ahol az olvasók 11 éven keresztül izgulhattak a szereplőkért. Az első része a könyvnek tavasszal fog megjelenni, a Könyvmolyképző Kiadónál.


Összeségében én nagyon szeretem ezt a sorozatot és ti is kedvet kaptatok hozzá. Az összes részt feliratozva megtaláljátok az indavideo.hu oldalon csupán annyit írjatok be: bitten, ha pedig a 2. évadot keresitek, írjátok be: Bỉττen .  Ha esetleg valamelyikőtök nézi. Philip vagy Clay?



2 megjegyzés:

  1. Én meglehetősen nézem a Bittent :) és Philip vagy Clay hát..Elenának Clay :D Nekem meg Nick ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom Nick-et, én bírom Clay-t, de Philip-et is nagyon kedvelem. :)

      Törlés