Igen, panasz jön. Több ilyet is olvashattatok már különböző design blogokon, de előbb utóbb mindenhol betelik a pohár. Itt is megtörtént.
A minap dolgoztam a munkahelyemen, ahol épp egy üres dobozokkal teli tárolót vittem, aminek a tetejéről lepotyogott pár darab. Egy kissrác odajött hozzám, és segített nekem összeszedni, majd mikor minden a helyén volt, egy mosoly kíséretében elköszönt.
Teljesen feldobta a napom ez az aprócska gesztus, pedig csak önszántából felajánlotta, hogy segít. Egy fiatal fiú képes erre, de ti nem? Hova lett a jó modor?
Én még csak dizis sem vagyok, mégis mikor bele-belelesek egy-egy levélbe, akaratlanul is felmegy bennem a pumpa. Odavetik: Kérek egy dizit. És ennyi. Egyrészt le sem írja, mit szeretne, köszönni természetesen nem kell, és a végén még egy köszt sem lök oda. (Mondjuk én személy szerint azt sem szeretem, ha csak ennyit löknek oda, mondván nesze, mint kutyának a csont.)
Mondjátok, olyan nagy kérés azt odaírkálni? A lányok egy szót sem szólnak, tűrnek, mert mindent szeretnének értetek megtenni, de én tudom, mi fortyog a felszín alatt. Miért van az, ha két napon belül valaki nem kapja meg a rendelést, már panaszkodik ("érdeklődik")? Szerintem az egyik legjobb dizisek állnak a rendelkezésetekre, akik mindössze pár nap alatt elkészítik a rendelést, máshol heteket kell várni.
Most nagyon kérek szépen mindenkit, hogy mikor rendelést kér tőlünk:
1. köszönjön,
2. mondja el tisztán és érthetően mit szeretne, és fejtse is ki,
3. mondjon köszönetet.
Nem kell kisregényt írni, elég egy: "Nagyon szép lett, köszönöm szépen." Higgyétek el, sokkal jobban esik így dolgozni.
Sajnálom a kifakadást, általában nem vagyok ilyen, de a végtelenségig én sem tűrhetek.
(Természetesen akinek nem inge, ne vegye magára!)
Üdvözlettel és hatalmas kitartással vár titeket továbbra is: a BD csapata!
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése