2015. február 6.

#19. Kritika ~ Órák, percek, életek [csak történet]

Sziasztok!

Egy újabb kritikával jelentkezem, amelynek a szerzője: Charil Grey
A blogja címe pedig: Órák, percek, életek


Fülszöveg:
Elég rosszul van fogalmazva, semmi figyelemfelkeltő sincs benne. Leírod, hogy xy-ról fog szólni és, hogy őt a nagybátyja üldözni fogja. És?! Oké... Ez érdekel valakit? Nem. Írd bele, hogy mitől más ez, mint a többi blog! Miért olvassa az olvasó? Mert így rögtön x-eli is ki a blogot anélkül, hogy beleolvasna...
Nem beszélve a designról, amitől nekem égnek állt a hajam. De azt kérted, hogy arról ne írjak véleményt, pedig tudnék róla egyet s mást mondani....
Tanácsolom, hogy írd újra, vagy oldalunkon már van olyan pont is, hogy lehet Fülszöveget rendelni.
5/1

Prológus:
TE NEM VAGY TISZTÁBAN AZZAL, HOGY MIT JELENT A PROLÓGUS!!!!!!!

Ezt te minek nevezed??????!!!!!
Mert én egy nagy kupac szarnak!
Az egy dolog, hogy a fülszövegben meg sem említed a vámpírokat, amik elnézve a "prológusodat" elég szerves része lesz a történetnek.
Nézz utána, mi az a Prológus! Én nem vagyok hajlandó elmagyarázni, mert az ilyenek felnyomják bennem a pumpát! Nagyon...

5/---------------------------------------------------------------------------végtelen

Alapsztori:
Jackson a vámpír? Nem olvastam el, de gondolom. Ha meg nincs benne vámpír, akkor kamu a prológus. Az első fejezet feléig jutottam, és meguntam. Sorry. Kikövetkeztethető, uncsi és valamennyire copy.
5/maradjunkannyibanhogynemtetszettnagyonnem

Történet:
Hol vannak itt a leírások? Tudom, tudom, én is rühellem őket, de különben nem tudom magamat beleképzelni abba a világba! Magyarán kell! És nincs olyan, hogy a ribi az első fejezetben játsza a féltékeny barátnőt. Meg az se, hogy az új diáknak annyi kérdést tesznek fel. Maximum a lányok. Ha lány jön. De akkor is van, akit hidegen hagy... Hiteltelen.
Új gimi. Új srác. Tuti, hogy a Jacksonnal fog összejönni!
Az egész fejezet egy párbeszéd. Nagyon nem élveztem, ezért sorry, de nem olvasom tovább.
5/öööööömínuszsok

Helyesírás:
Te útközben elveszted a mondatvégi írásjeleket? Vagy inkább ők annyira utálnak, hogy elhagynak téged?!
Továbbá, ha ez nem baszta volna fel eléggé az agyam, ÍRÁSJELEK UTÁN SZÓKÖZ!!!!!
Szia! Melyik termet keresed?-kérdezte egy kedves hang
Szia! Melyik termet keresed? - kérdezte egy kedves hang.
5/-------------------------------------------kinemtudommondani

Hadd ne mondjam, hogy nekem ezek után naggggggyon nem volt kedvem tovább olvasni!
És nem is olvastam....

Szóval ennyit erről.

Nézz utána a dolgoknak, vegyél egy helyesírási kéziszótárt, és használd! Aztán kezdj el írni.
És itt a design tükrözi a történetet...

Összpontszám: Még a nullát se éri el.

Tanácsok:
Fentebb megtalálod.

Nem akartalak megbántani, de őszinte véleményt kértél.

Aláfestő zene:

One Direction - Once In The Lifetime



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése