2015. január 30.

Inspirációs képek ~ Fantasy

Ezúttal se nem cikkel, se nem kritikával nem jöttem (mind a kettő készülőben), hanem amint a cím is mutatja, egy kis inspirációs képtömeggel jöttem. Mindig szoktam lementegetni képeket, és ezekből most kiválogattam nektek azt, ami fantasy, misztikum és a mágia világával kapcsolatos.

Remélem tetszeni fog nektek! ^^































Ha valamelyik megtetszik, vigyétek nyugodtan! Ha van valamilyen más téma (dark, viktoriánus kor, tánc, stb.), amelyen belül szívesen látnátok inspirációs képeket, akkor írjátok meg kommentben! 



2 megjegyzés:

  1. Egy két képet vinnék ;) a kövi téma lehetne, farkasok, harcjelenet, könyv, és a sötétség sem maradhat el
    U.i: remélem nem baj, hogy sokat írtam :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vigyél nyugodtan, azért vannak :3
      Persze, hogy nem baj, majd gyűjtögetek, és ha elég összegyűlt, jövök is :)

      Törlés