2014. december 28.

Topaz Clean PS CS6-ra, avagy segítsünk azoknak, akiknek szüksége van rá

Rengetegen írtak már rám, hogy honnan szedtem le a topaz clean-t.  Ezért úgy döntöttem, linkelek néhány oldalt, és egy videót, hogy mindenkinek sikerüljön ez a "hadművelet".

"How to download and install topaz clean" = Hogyan töltsük le a topazt.
Ebben a videóban a csaj valamilyen nyelven hablatyol. De nekünk nem a hangjára, hanem magára a videóra lesz szükségünk.
http://dreamer-editions.tumblr.com/downloads
Ezen a tumblr oldalon fogjátok megtalálni a letöltési linket.
A bekeretezett részen belül a piros x-re kell rákattintani, úgy, ahogyan azt a videóban is teszi a lány.
Ha minden igaz, - és igaznak kell lennie, mert én is ennek a segítségével töltöttem le - akkor miután letöltötted a fájlt, és követed a lépéseket  minden flottul fog menni, és húsz perc múlva már eljátszadozhatsz vele.

Remélem segítettem egy kicsit! 
Ölel Titeket,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése