2016. augusztus 11.

Carina Sullivan az új tag

A nevem Carina Sullivan de a dolgaimat csak Black•Lotusként fém jelzem.
Harmadéves gimnazista vagyok a városi gimnáziumba emelt informatika tagozaton, aki erősen gépfüggő(és nem Facebook) és irányításmániás amit kiélhetek mert egyedüli lány vagyok a szakomon.
A 2015-ös nyár eleje óta szerkesztek, 7.-es korom óta, tehát 5 éve rendszeresen írok.Régebben publikáltam de gondom volt egy lánnyal ezért töröltem az akkori blogomat.
Augusztusban nyitottam egy mindenes blogot amit egyedül vezetek kisebb nagyobb sikerekkel.
Designosként kerültem ide, bár ahhoz, hogy designokat készítsek még kezdő vagyok.Viszont szépen szerkesztek(állítólag) fejlécet, könyvborítót, stb. Rendelni tőlem a zsannalaura@gmail.com vagy a Blueberries Design hivatalos email címén keresztül lehet, amit minél hamarabb teljesíteni is fogok a legjobb tudásom szerint.

Amit lehet:

Fejléc /3db/
Könyvborító /3db/
Amit szeretnék tőletek ha tőlem rendeltek a következők:
-Egy link ahova megy
-Rövid elképzelés:
     *Cím
     *Karakterek
     *Színek
     *Mi kerüljön rá mindenképpen
     *Rövid ismertető a blogodról




Pár munka a portfóliómból, hogy tudjátok mire is számíthattok ha tőlem kértek valamit. :)
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése