2016. augusztus 11.

Bemutatkozás

Bonjour, Drágák!

A nevem Leah Walker, és ezentúl én is tagja leszek a Blueberries Designnak. Nem gondoltam volna, amikor elkezdtem, hogy egyszer majd itt fogok kikötni. Nagy boldogsággal tölt el a tudat, hogy kemény munkával eljutottam idáig. Huhh!:)
Sok időt töltök számítógép előtt, és legtöbbször szerkesztek, írok, de esetenként játszom is.
2 éve vagyok a bloggernél - jó, talán több is megvan - és azóta szerkesztek is. Tavaly nyáron kezdtem el kódolást tanulni, így designokat is szívesen készítek. :)

♦ Fejléceket lehet tőlem rendelni, egyszerre 3 darabot vállalok!
     Fontos, hogy leírd a rendelésnél:
        - Színvilág
        - Karakterek (maximum 3 db)
        - Mértet (pixelben)
        - Felirat/feliratok
        - Blog linkje

♦ Vállalok design átalakításokat is. Ebből egyszerre csak 2 darabot!
     Fontos, hogy leírd a rendelésnél:
        - Színvilág
        - Karakterek
        - Blog linkje
        - A fejlécnél leírtak


Itt van néhány munkám, hogy tudjátok, mire számítsatok: 















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése