2015. október 17.

Hogyan tovább?

Sziasztok!

Tudom, kritikák terén elég inaktív voltam a hónapokban, de most szeretnék ismét minél többet foglalkozni vele, ezért nyitottam egy könyvkritikás blogot is. (Bár még nincs fent semmi, a design remélhetőleg hamarosan készen lesz, aztán már nyitok is! xxx )

Továbbá itt is megváltoztak a rendelési feltételek.
Sajnos iskola van, nem szeretném túlvállalni magam, se a két történetes blogom elhanyagolni, de azért itt se szeretnék feledésbe merülni. 

Feltételek:
- Minimum 5 és maximum 15 fejezet
- Legyen fejezetek menüpont! Nem vagyok hajlandó visszapörgetni!
- A részek rendszeresen jöjjenek, a legutolsó pedig ne legyen öregebb, mint egy hónap! Nem szeretnék feleslegesen körmölni.
- Ne tervezz éppen akkor nagy design átalakítást, nem azért koptatom a billentyűzetet, hogy az, amint közzéteszem, menjen a kukába.


Ezennel megint Aktív vagyok, de sajnos a limitem még mindig ugyanannyi, vagyis az első 5-öt vállalom!

Puszi, és szép hétvégét!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése