2015. szeptember 3.

I lived

Hello Babyk!

Régen láttatok, de most két linket szeretnék veletek megosztani ami segíthet egy picit abban, hogy minél változatosabban, és pontosabban írjatok. Az első, amit talán sokan ismertek is az a
Azért is szeretem, mert tényleg rengeteg olyan szó van, amik esetleg helyettesíthetnek egy adott kifejezést és máris kellemesebb olvasmányt kapunk. 

A második pedig egy helyesírás segítő program, a 
Szerintem nem én vagyok az egyetlen itt a blogger világban, aki akármennyire is szeret írni, a helyesírás már nem az erőssége. Ez a program a szarvas hibákat hivatott segíteni, vagy ha esetleg nem vagy biztos egy szó helyesírásában, itt le tudjátok ellenőrizni.  

Remélem segítettem ezzel a rövid bejegyzéssel. Hamarosan jövök, addig is sziasztok! 



3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Hasznos a bejegyzés, csak (mielőtt még más kinevetne, rád szólna), a szinonima rövid i :) (egyáltalán nem bántásból írtam!!)

    VálaszTörlés