2015. augusztus 30.

Erilaiset

DIY - Sulikezdés - Órarendek


Sziasztok!

Igaz, nem vagyok egy nagy szerkesztő, de remélem hasznát veszitek ezeknek az órarendeknek.
Hoztam egy párat mutatóba, és megmutatom, hogyan lehet gyorsan, és egyszerűen megcsinálni a saját ízlésvilágod szerinti órarendet, hogy aztán a tolltartódba rakva, esetleg a padra ragasztva a tanár feje helyett kedved támadjon ránézni. :D





Szóval, hogyan is kell megcsinálni? Egészen egyszerű. 
Én egy online oldalt használok hozzá, mégpedig a PicMonkey-t. 

Szükségünk van:
- Az alap képre, ami az órarended alapja
- Az órarend sablonra

Sablon: Legegyszerűbben google-ról tudsz sima órarend sablont letölteni úgy, hogy azt írod be: órarend png (Legalábbis én így csináltam.)  De itt is van pár, én ezeket használtam.





1.) Első lépésként megnyitod a linket, amit a névre kattintva elérsz, aztán megnyitod a fotót, összeszerkesztett képet, amit majd nézegetni akarsz, miközben a tanár magyaráz ezerrel. (Edit nevű kis ikonra kattintasz, majd felugrik egy kis ablak, így kiválaszthatod a képet.)
2.) Ha megtaláltad az unaloműző fotót, kezdjünk is hozzá! 
Először az oldalt található pillangó ikonra (piros) kattintunk, majd az ott található Your Own feliratra, aminek a segítségével felugrik egy kis ablak, felkínálva azt, hogy kiválaszd, mit akarsz rátenni. 


3.) Megnyitod az előzőleg lementett sablont, és így megjelenik a képen. Felnagyítod kedved szerint, aztán egy kicsit elhalványítod a görgőn (piros). (Én olyan 30-45 közöttire szoktam állítani)


4.) Ha szerinted jó erősségűre állítottad, akkor kész is. Ha úgy tetszik, rábiggyesztesz még egy Órarend feliratot, de nem muszáj, az a lényeg, hogy neked tetsszen. 

Kész darab:



Jó szerkesztgetést!










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése