2015. június 25.

Madilyn Baily

Hello Babyk!


Ma egy ajánlóval érkeztem, de nem egy blog hanem egy külföldi youtuberről lenne szó. A neve Madilyn Baily. Különböző dalokból készít feldolgozásokat, ami véleményem szerint gyakran jobbak mint az eredeti dal.

A most huszonkét éves lánynak két évvel ezelőtt már turnéja is volt, és tavaly összeházasodott barátjával - aki szintén youtuber - James Benruddal. Az énekesnő Wisconsinban él, és gyártja a gyönyörűbbnél, gyönyörűbb számokat. A csatornáját ide kattintva érhetitek el. Ki is gyűjtöttem nektek tőle pár kedvencemet.





















2 megjegyzés:

  1. Uu *-* EZt a nőt én is imádom. Én is nemrég találtam rá, és

    Justin Bieber - Boyfriend című számát szerintem jobban énekelte mint Justin. NAgyon tehetséges. Imádom<3 :9 :e

    VálaszTörlés
  2. Szia! Jó ötlet volt ajánlót csinálni Madilyn-ről, én is imádom. <3
    Viszont ami feltűnt, hogy a címben és a szövegben is rosszul írtad a nevét. Nem Baily, hanem Bailey.

    VálaszTörlés