2015. február 9.

#22. Kritika ~ Nobody, just you

Egy újabb kritikával jelentkezem, ezennel Justin Bieber-nek. Ugye? És tud magyarul :D  Aki a Nobody, just you című blog írója.
A fejléchez és az alap designhoz nem szólok hozzá, mivel az Alice Roberts munkája.
Aláfestő zene:
Justin Bieber - As Long As You Love Me 
Akkor fogjuk is hozzá...


Fejléc:

Design:
A MENÜBEN MIÉRT NINCS "FEJEZETEK" PONT???????  EMBEREK! NEM HISZITEK EL, HOGY FONTOS??????!!!!!
Oké, miután lenyugodtam, írom, hogy miért is olyan fontos ez, mert igenis fontos. Egyrészt, ha valaki a 100. résznél kezd bele a történetedbe, akkor pazarolja a hosszadalmas perceket arra,  hogy visszatekerjen?! Mert ha én egy ilyen lennék, hagynám a francba, és elhúznék inkább egy könyvet olvasni. Másrészt, hogy könnyebben tudjon az olvasó tájékozódni, bár ez majdnem ugyanaz az érv, mint amit az első pontban leírtam. Mindegy, nem is ragozom tovább. FONTOS! Szóval tegyél be egyet. Nincs vele különösebb dolgocskád, csak létrehozni egy új oldalt, elnevezni "fejezetek" vagy "részek" vagy bármire. És beügyeskedni a menübe, amiben vagy segítséget kérsz, hahaha, mostmár én is megtudom csinálni :D  vagy pedig megoldod egyedül. De ha nem értesz hozzá, akkor nem ajánlom, mert csak elrontasz valamit.
Na de akadjunk le a menüről...
Az egész üres. Hiányolom a képeket oldalról, vagy bármi kódot, ami színesebbé teheti, és itt nem a kurzorra gondolok, bár az szerintem teljesen felesleges, de ha annyira szeretnéd, oké...
Az új "fejezet" mert én azt az öt sort nem nevezném annak kék alapon teljesen más betűtípus, mint ami eddig volt. Szerintem Facebook chat-ből másoltad ki, és nem vetted a fáradtságot, hogy legalább a betűtípusát és a betűk hátterét átállítsd fehérre, nemhogy mégegyszer legépeld.
Van egy olyan modul, hogy "Üdvözlés" ami szerintem megegyezik a Fülszöveg és az Információk keverékével, de mivel van egy külön Fülszöveg pont, ezért érdemes lenne az Információknak is csinálni egyet külön, nem így ömlesztve.
Szóval hiányolom még egy "Információk" nevű oldalmodult, amiben leírod, hogy mikor indult a blog, ki az író, ki a béta, ki csinálta a trailert ebben az esetben az én nevemnek kell majd ott lennie, milyen stílusú a blog stb....
Még rátérhetnék a zenelejátszóra, ami a blog tetején ékeskedik, de annyit papoltam már róla, bár én személy szerint szeretem őket, márha nincs olyan szarul beállítva, hogy rögtön elindul, ahogy megnyitom a blogot.  De ez a fajta nagyon csúnya. Én a Grooveshark-ot ajánlom, azt oldalra tudod betenni, nem rontja el az összhatást, mivel nem azt látod meg először a blogon, és sokkal színesebbé tudod tenni. Linket hozzá a névre kattintva találsz. 
5/2

Fülszöveg:
Nem vált be. Kitérsz mindenfélére, ami nem is a főtémához tartozik, például a barátja tulajdonságaira. Nem éreztem azt a belső kényszert, hogy igen, nekem ezt még most el kell kezdenem olvasni. 
És vannak benne NAGGGGGGYON alapvető helyesírási hibák, amiket sürgősen ki kell javítanod!!!!
Ajánlok egy bétát a figyelmedbe, aki kijavítja az írásaidat, mert ha ez ennyire tele volt helyesírási hibákkal, akkor mik lesznek a történetben....
Előre félek.
5/1

Alapötlet:
Nem rossz, de rengeteg a Justin Bieber fanfic. Oké, ezzel nem azt mondom, hogy nincs jót, de a One Direction mellett ez folyik még a vécécsésze öblítőjéből is komolyan! De örültem annak, hogy ezt most az Ő szemszögéből írod le, nem valami tinilányéból, akik már az első fejezetben megismerkednek, és a "nagy szerelem" ágyba is viszi őket. Bár most nagyon elharapóztak az olyan blogok, amik kórházban játszódnak, vagy valami összeköttetésben állnak vele. De nem baj, mert ha meg tudod írni jól, akkor egy tucatszámú Justin fanfic kórházzal is lehet jó. Bár őszintén, ha a jóságát a feliratkozókból kellene megállapítani, nem állnál valami elől...
Azt nem értem még, hogy Miley csak egy kiegészítő karakter, aki odaadja neki a gitárját, ezzel segítve be a zeneiparba vagy mi? Mert akkor nem kéne a fejlécen szerepelnie. Szerintem lennie kellene köztük valaminek, olyan "megpróbálja elfelejteni Selenát, és újrakezdeni egy másik lánnyal" stílusban.
Szóval nem annnnnyira rossz.
5/3

Prológus:
Na akkor elmondom, hogy ez miért fontos, bár már változtatni nem tudsz rajta.
Bevezet a történetbe. 
Ez a szerepe.Nem olyan, mint a fülszöveg, hogy tőmondatokban felkelti az alapsztorival az olvasó figyelmét, hanem egy kisebb terjedelmű előzmény. Bemutat valamit akkorról, amikor még dolgok minden rendben voltak. Azért mondom ezt így, mert minden történet egy nagy csavaron alapszik, attól lesz érdekes. Például az én történetemben a prológus a felvételi levél, amelyben leírják, hogy felvették a lányt a kiválasztott gimnáziumba.
Vagy a te esetedben lehetne egy olyan, amikor meggyilkolják a szüleit, és árvaházba kerül. Ezt a trailer leírásából tudom.
De mint mondtam, ezen már nem tudsz változtatni, de azért tanulságképpen leírtam.

Történet:
Még a nyúlnak is nagyobb farka van, mint a te fejezeteidnek a hossza! De komolyan! Kétszer-háromszor ennyinek kellene lennie a fejezeteknek.
Ráadásul nagyon idegesítő, hogy az egész első fejezet dőltbetűvel van írva. A helyesírásodról pedig majd a következő pontban beszélek...
Na szóval, visszatérve a történetre, a fiúk egyáltalán nem így beszélnek!
-Jajj Justin nem akkora dolog ám a 16-dik szülinap.
Tudom, nagy feladat egy fiú szemszögéből írni, de akkor legalább vedd a fáradságot, hogy megnézz egy környezetedben élő, Justin-os fiút, és tanulmányozd, bár ez hülyén hangzik. Vagy olvass előtte fiú szemszögű blogot/könyvet. Hidd el, sokat fog segíteni!
Kevés benne a leírás, bár én se nagyon rajongok értük, de akkor is. Írd le jobban az első fejezetben például a focipályát, igaz, ha meglátjuk a képet, eltudjuk képzelni, meg amúgy is, de hogy mégjobban a szemünk előtt legyen, írd le, milyen alakú, van-e lelátó, mi van körülötte stb...
Az egész nagyon rosszul van tagolva. Kevés a szóköz és az enter. Nem fog elfogyni, használd nyugodtan!

Helyesírás:
Na most jön a feketeleves... Mert BORZALMASAN ROSSZ a helyesírásod! Nem is értem, hogy hogy kezdhettél így el egy blogot! De komolyan!
A párbeszédeket külön sorba írjuk!!!
Gondolatjel után mindig szóköz!
-Jajj Justin nem akkora dolog ám a 16-dik szülinap.
-     Jajj Justin, nem akkor dolog ám a tizenhatodik szülinap! 
Helytelen   
Helyes

Továbbá a számokat mindig kiírjuk betűvel!!!
Mint azt már a fentiekben is említettem, gondolkodj el egy bétán, ha tovább akarod írni a sztorit.
5/0

Remélem nem bántottalak meg :)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése