2015. január 13.

#12.Kritika ~ Az álarc mögött [avagy ajánló]

Sziasztok!

Kis kimaradással egy újabb kritika kerül elétek, amit M. Mircsi-nek írtam, aki a Behind The Mask vagyis Az álarc mögött című blog írója.


Első benyomás:
Mikor rákattintottam, rögtön tudtam, hogy ez nem valami sablon, esetleg egy koppintott blog. Bár a fejlécről nagy szemeket mereszt rám az a csaj, aki szerintem ronda és már nem egy fejlécen találkoztam vele, mint random szereplő, de ezt te tudod...
Az biztos, hogy ennyiből nem irányítanám az egerem felfele a piros x felé :)
Remélem a történet is olyan lesz, mint várom!
5/5

Fejléc:
Mint az előbb említettem, a lány rajta elég elcsépelt és szerintem  csúnya is. Az alapja is nagyon szép, és kidolgozott, bár a fent lévő műkorcsolya közelében van egy élesebb vonal a két felület között, de ezt alig lehet észrevenni, ne aggódj! A kis körökkel kapcsolatban először azt éreztem, mintha elhatárolódna az egésztől. De végül nem. Nagyon ötletes, és így elnyerte a tetszésem!
De azért még egy apró locsi-fecsi a feliratról...
Imádom! Nem tudok mást mondani rá! Tetszik, ahogy a névelő rajta van az 'Á' betűn, de mégjobban, amikor a 'mögött' szócska körülveszi a 'c'-t. Nagyon jó! Erre csak ezt tudom mondani!
5/5

Design:
Látom saját munka. Milyen jó, legalább ezzel is büszkélkedhetsz! Remélem vagy valami blognál designer, mert ahogy elnézem pár helyen, elkellenének az ilyen tehetségek, mint te. Ha meg nem, akkor nyomós indokod van rá :D Egyszerű, de mégis nagyszerű! Elképesztő! Bocsi, hogy ilyen sokat mondom ezeket, de legalább növelem az egód :D Az elrendezésed nagyszerű! Minden a helyén van, sőt amiket kiraktál még, azok elképesztőek! Nagyon tetszenek a dalszövegfordításaid, irdatlanul szuper ötlet! Ebből látszik, hogy van fantáziád, és nem csak egy szimpla zenedobozt raktál ki, hanem próbáltál alkotni egy új dolgot. És be kell valljam, sikerült. A 'Fejezetek' menüpontban nagyon jól ki van találva, hogy ne csak egyszerűen "itt a fejezet címe, oszt nyomj rá", hanem mindegyik külön szövegdobozban, ahol az akkori bejegyzés idézete van. Az idézetekre rátérek később. A 'Szereplők"-nél azt gondoltam, hogy simán ott lesznek a szereplők meg a nevei. De megint szembesültem egy kiváló ötleteddel! Örülök, hogy nem képekkel tömted tele ezt az oldalt. Így sokkal kidolgozottabb. Egy pár adatot írtál a szereplőkről, és nem egy kiválasztott karakterről tettél be gifet, hanem minden bemutatás mellé az adott személyt tükröző dolgot tettél be.
Egyszerűen imádom! Az egészet!
5/5****

Fülszöveg:
Őszintén? Nem vártam mást. 
Csodálatos!
Felkeltette az érdeklődésemet. Még jó, hiszen a Fülszövegnek ez a lényege! És ezt sokan elbaltázzák...
Nem tettél bele se kevés, se sok információt, amit a történetről tudnunk kéne.
De a legjobb akkor is a legeleje. "Gondolnád, hogy az, akit eddig teljes szívedből gyűlöltél, pont ugyanolyan, mint te és igazából végig magadat utáltad?" Nemcsak, hogy elolvastam, hanem bele is gondoltam mindebbe, a saját életemmel kapcsolatban. Lehet, hogy az ellenségem ugyanolyan, mint én? Ugyanúgy fájnak neki dolgok? Ugyanolyan szomorú, ha valami rossz történik? Valószínű.
Szóval köszönöm :)
5/5****

Prológus:
Mit vártam volna az eddigiek után? 
Eszméletlen volt!
És megható...Komolyan! Meg is könnyeztem. Bár azt az én esetemben nem nehéz, de azért akkor is!
5/5****

Történet:
Na akkor ezt kezdeném az idézetekkel... Aranyosak és mindig passzolnak az aktuális fejezethez! Nagyon jó ötlet volt. Bár ezek a 'tegyünk idézetet a bejegyzés tetejére, mert más is így csinálja' dolog már elkezdett sokasodni a blogvilágban. De ezt nálad nem érzem. Mármint, érzem, hogy ez saját ötlet volt, nem pedig megláttad és 'oh, ez jó ötlet, én is megcsinálom!' felkiáltás volt.  
És a történet... Egyszerűen szuper! Ötletes, vidám és a stílusod is elképesztően jó, és élmény olvasni! 
Bocsi, ezt nem tudom bővebben kifejteni!
5/5****

Helyesírás:
Alig egy pár darab vesszőhiba, de emberből vagy, nem muszáj hibátlannak lennie. Amúgy sem nagy számban van.
5/5

Összpontszám: 35/35 + sok sok csillag ***************

Tanácsok:
- SOHA NE HAGYD ABBA!

Annyira jó, amit csinálsz! Csináld, ameddig tudod!

És egy kis aláfestő zene...


2 megjegyzés:

  1. Kedves Barby!

    Nagyon szépen köszönöm a kritikát! :D Nagyon boldoggá tesz, hogy ennyire meg voltál elégedve vele és tetszett. Hálás vagyok a szavaidért. ^^

    Ölel,
    M. Mircsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én köszönöm, hogy olvashatom a blogod :)
      És csak az igazat írtam le :D A te munkád van benne, magadnak köszönd ezt a nagy sikert :*

      Xxx
      Barby

      Törlés